نویسنده ی هنرمند، امیر علی نبویان


دوست

سلام دوستان عزیز

امیدوارم حالتون خوب باشه

شاید براتون پیش اومده باشه که در روز های چهارشنبه و پنج شنبه حدود ساعت 20دقیقه به 12 بامداد درحالی که شبکه های تلویزیون رو عوض می کنید به شبکه ی7 یا همون آموزش برخورد کنید

در این شبکه جوانی با صدا و سیمایی فوق العاده می بینید که نوشته های خودش رو به گونه ای متفاوت می خونه

ایشون طوری قصه هاش رو میخونه که شنونده ها و بیننده ها گذر زمان رو احساس نمی کنند

این جوان هنرمند جناب آقای امیر علی نبویان مهندس برق ونویسنده ی پر طرفدار رادیو7 است

اگه از طرفداران ایشون هستید و اطلاعاتی بیشتر از بیوگرافی ایشون که همجا هست دارید خوشحال میشم که برای تبادل اطلاعات با هم در ارتباط باشیم

امیدوارم ایشون وتمامی جوانان هنرمند ایرانی همیشه موفق باشند

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت10:51---17 شهريور 1391
سلام

شقایق
ساعت12:52---12 خرداد 1391
سلام عزیزم. ممنونم که توجه کردی به این نکته و قلم آقای نبویان. واقعاً خوشحال شدم.
در خصوص موفقیت و مطرح شدن ایشون من می تونم که تا حد توانم بهت کمک کنم.
این ایمیل منه که از این طریق میتونیم با همدیگه در ارتباط باشیم:
shagha_zendegi@yahoo.com
از نوشته ت هم ممنونم. معرفی قشنگی کردی.


حس پنهان
ساعت1:19---8 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
من هم ازطرفداران ایشون هستم ولی اطلاعات خاصی درباره ی ایشون ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:30 توسط ریحانه| |


Power By: LoxBlog.Com